Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ah...trevligt att se att du läser min blogg :) nej, det kan inte vara en slump...tror mer på ödet eller en högre makt eller nåt...hm...ja...blev artikeln bra då?
Det går bra här, nu börjar det ju närma sig slutet, vilket är lite trist när folk börjar åka hem och så...men det har helt klart varit värt det.
Gläder mig att höra att jag är saknad :)

2007-05-28 @ 23:02:11
URL: http://madamebutterfly.blogg.se
Postat av: Ingrid

Hej! Nu har jag hittat hit oxå. Kul att du länkar till maj. Jag lägger upp en länk till daj oxå. Snart ses vi alla. jag längtar lite i smuyg måste jag säga. kräm! :)

2007-08-19 @ 16:48:22
Postat av: Tell

Wiie! =) Skriv mer, skriv mer! =)

2007-10-13 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0